Programa Kaymakam Şenol Öztürk, Belediye Başkanı İbrahim Önal, İlçe Millî Eğitim Müdürü Hulusi Sonkaya ile Şube Müdürleri Mustafa Kök ve Lokman Sayar katılarak öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. Sınıfları ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencileri tebrik ederek başarılarının devamını diledi ve yaz tatilini verimli değerlendirmeleri yönünde tavsiyelerde bulundu.
Programda konuşan Kaymakam Şenol Öztürk, eğitim-öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencileri tebrik ederek, onların azim ve gayretlerinin geleceğe olan umutları daha da güçlendirdiğini ifade etti. Öğrencilere iyi bir tatil geçirmeleri temennisinde bulunan Kaymakam Öztürk, yeni eğitim-öğretim yılında da aynı başarı ve heyecanla okullarına dönmelerini diledi.
Belediye Başkanı İbrahim Önal ise yaptığı konuşmada, "Bir eğitim-öğretim yılı boyunca büyük bir özveriyle görev yapan kıymetli okul yöneticilerimize ve öğretmenlerimize, evlatlarımızın eğitim yolculuğunda her zaman yanlarında olan değerli velilerimize teşekkür ediyorum. Geleceğimizin teminatı olan sevgili öğrencilerimizi gösterdikleri gayretten dolayı kutluyor, tüm yavrularımıza sağlık, mutluluk ve güzel hatıralarla dolu bir yaz tatili diliyorum." ifadelerini kullandı.
Karne dağıtım programı, öğrenciler ve öğretmenlerle hatıra fotoğrafları çekilmesinin ardından iyi tatil temennileriyle sona erdi.